Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 21 oktober 2023

voor Doris

 vriendin Doris is binnenkort jarig
deze kaart heb ik gemaakt



een dubbele draaikaart
gemaakt met het mooie dessinpapier van Maja
zo is de kaart dichtgeklapt



even liggend op de foto
de felicitatietekst
heb ik uit goudkarton gestansd


als de kaart wordt geopend
zie je dit


de stempel is van Art Impressions
ingekleurd met de potloden
van Caran dÁche Luminance



dit is de achterkant 
waar de wens op kan


Het model heb ik op Pinterest gevonden
en uitgewerkt in Inches
Ik vind het een erg leuk model
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha









18 opmerkingen:

  1. Mooi Martha,en wat een gaaf model kaart!
    Alles past goed bij elkaar.
    Fijn weekend verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Een heel leuk model. Je hebt mooi papier gebruikt en de stempel prachtig ingekleurd! Je zou mee kunnen doen bij Kleuren met potloden als je daar zin in hebt.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk dit model kaart, je maakte er een schitterende kaart mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, het model is super en knap uitgewerkt van jou Martha.
    Je kleurwerk is toppie! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk model en de grote verrassing zit vanbinnen. Heel mooi gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf model!! Heb je er een linkje van?
    Ik vind het plaatje wat tevoorschijn komt als de kaart open gaat zo leuk, dat past echt nog een kaart voor een jarige vriendin.
    Heel erg mooi dp heb je er weer bij gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart en wat een leuk apart model! Het ziet er ingewikkeld uit, wel een super leuk effect. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart is dit zeg!!! Super mooi, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gaaf model Martha en een geweldige kaart heb je ermee gemaakt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartmodelletje. Ook de grappige stempel vind ik schitterend.
    Ik heb wel eens een dergelijk kaartmodel gemaakt maar deze is weer totaal anders.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart Martha. Wat heb je een mooi model gevonden en ik vind de kleuren heel gaaf. Dat plaatje aan de binnenkant is leuk en heel feestelijk. Super gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf model maakte je voor Doris!! Mooi papier ook.... die digi is ook zo leuk. Ooit voor mijn moeder gebruikt....lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het model van je kaart is prachtig en je digi is ook heel grappig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk model en wat een geinige afbeeldingen, een kaart met humor!! Erg gaaf, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, mooi papier en een leuk model met een humorvolle verrassing

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met heel mooi papier en grappige afbeelding,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk model! Daar heb je vast je werk aan gehad. Knap hoor! Leuk papier en de stempel is ook zo'n toffe dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!