Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 22 februari 2024

Een vraag

 22 maart aanstaande is mijn lief,
 Richard jarig
hoe leuk zou het zijn als hij
heel veel post zou ontvangen

Zoals jullie vast wel weten
is Richard motorcoureur
en bouwt zijn eigen classic motoren


hier een foto van vorig jaar op een demo
in Nieuwkuijk

Richard is romantisch,
 houdt van randjes, kantjes, bloempjes
en mooie pin-up plaatjes kunnen hem ook bekoren

Oja, zijn leeftijd mag worden geraden!

Dus wat houdt je tegen,
maak een leuke kaart en je krijgt er iets leuks voor terug
Wij kijken er naar uit!



Liefs en groetjes

Martha



8 opmerkingen:

  1. Komt voor elkaar Martha. Leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, help..... (ha, ha) maar natuurlijk ga ik hier aan mee doen, . Komt voor elkaar Martha.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. natuurlijk maak ik wat voor Richard, even kijken wat het wordt, misschien iets sexy of heel stoer of allebei hahahaha, komt goed Martha.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Zal eens kijken wat ik nog heb 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga het proberen Martha, leuk om je liefje zo te verassen ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn leeftijd ? Oei geen idee, maar je zal wel zien hoe ik dat ga oplossen.
    Zijn kaart ligt al klaar, ik was er gisteren al aan begonnen en vandaag afgewerkt.
    Ik hoop dat ze in de smaak zal vallen.
    Stuur ik ze in maart naar jou of liever meteen op Richard ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!