Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 20 februari 2024

voor Marja

 vandaag viert
MARJA 
haar verjaardag
dit kaartje heb ik gemaakt



de stempel lag nog op mijn knutseltafel
de  achtergrond gemaakt met alcohol inkt op YUPO
gelift op kaartkarton met lift inkt
de bloemstempel apart gestempeld
met een zachte kleur inkt
en ingekleurd met alcoholmarkers
opnieuw de bloem uitgeknipt
en opgeplakt op de achtergrond


een droedellijntje langs de rand gemaakt
alles gemat op wit, zeegroen en wit kaartkarton




de binnenkant
hier komt een enkele bloem terug
ingekleurd met alcoholmarkers 
uitgeknipt en opgeplakt



nog een keertje op de foto

ook met deze kaart ben ik blij
hopelijk is de kaart aangekomen bij Marja
Marja nogmaals een hele fijne verjaardag!

Liefs en groetjes

Martha





28 opmerkingen:

  1. SUpermooi !!!!
    Ook de kleuren !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je voor de jarige gemaakt, ik vind de kleuren echt supermooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart Martha, gaaf gedaan en super van kleur.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart mooie kleuren heb je gebruikt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren Martha. Het is een supermooie felicitatie-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en ook een prachtige kleur.
    Leuke techniek met alcohol inkt en je alcohol markers.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Martha een heel mooie zachte uitstraling deze monochroom kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Martha. Ik kijk er naar uit want hij is nog niet gearriveerd, ik laat het je meteen weten als hij er is.
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooierd is het! Prachtig gedaan. Ik verstuur tegenwoordig de kaarten echt een paar dagen van te voren, want de post bezorgt vaak niet meer de volgende dag. Zo balen. Ze hebben terecht een dikke boete gehad voor te late bezorging, alleen zijn wij de dupe, want ik heb een vermoeden dat daardoor de posttarieven elke keer zo giga omhoog gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Martha, de kleur super mooi samen met de stempel top kaartje. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooohhh wat een genot voor mijn oogjes deze kleur Martha! Een mooie creatieve kaart maakte je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een prachtige kaart heb je gemaakt ook de kleuren zijn mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi Martha, je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh jee..... gisteren deze kaart nog niet gezien.
    Heeeeeeel mooi, de kleuren, dit zijn helemaal de kleuren waar mijn moeder van houdt.
    De binnenkant is ook weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi de achtergrond met de bloemen in dezelfde tinten, leuk alles met deze materialen, het lijntje staat er prachtig op!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jippie vandaag wel aangekomen en hij is prachtig. Het is waar wat Daphne zegt, ik hou van die kleuren. Dank je wel Martha.
    Liefs en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kleuren heb je gebruikt op dit kaartje. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Net een aquarelschilderijtje.
    Dit is een prachtige bloemenstempel en staat mooi op die leuke achtergrond.
    Top gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een prachtige kaart voor Marja, hele mooie kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!