Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 24 februari 2024

Voor Wilma

 vandaag viert
WILMA 
haar verjaardag,
nogmaals van harte gefeliciteerd
en een fijne dag!
Deze kaart heb ik gemaakt



een bloemenkaart
met zelfgemaakte bloemen
op een leuke stansmal van MD



hier  een close-up van de bloempjes
ik heb ze uit soft wit kaartkarton gestansd
ingekleurd met Distress inkten
en opgebold met stylus bolpennen




de binnenkant 
met wens
het dp vind ik ook zo mooi
maar ik weet het merk niet




nog een keertje op de foto
dit vind ik een mooi kaartje geworden
wat vinden jullie?

Hopelijk is dit kaartje wel op tijd
en is Wilma er blij mee!

Liefs en groetjes

Martha






12 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart heb je gemaakt, erg mooi dsp.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Martha en ik ben helemaal "weg," van die bloemetjes.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, mooi op de tijd binnen hoor Martha! Wat een schitterende kaart met inderdaad erg mooi papier, en die bloemen…….wauw, zo lief en knap gemaakt! Dankjewel ik ben er erg blij mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor Wilma !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, jij hebt Wilma ook goed in de bloemetjes gezet Martha. Een mooie fleurige felicitatie-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke bloemige kaart heel mooi! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart met de schitterende bloemen, zo mooi op kleur gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker mooi dp en wat passen de bloemetjes er mooi bij zeg.
    En echte voorjaarskaart, vind ik dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, zo leuk de zelfgemaakte bloemen op deze mooi stans en superleuk papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt Martha......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart voor Wilma! Het DP doet me denken aan Engelse stofjes. Heel romantisch. Wilma is er blij mee lees ik. Logisch, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is zeker een mooie kaart, heel fijntjes en in erg mooie tinten! En deze werd goed ontvangen, dat is altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!