Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 26 februari 2024

Voor Margo

vandaag viert
MARGO 
haar verjaardag
deze kaart heb ik voor haar gemaakt



opnieuw een bloempjeskaart
de zelfgemaakte bloempjes op een stans
van de Action geplakt
de tekst met de HOTFOIL pen geschreven
net als de swirls in de hoeken



op de achterkant de wens



het mooie dp
is een blaadje uit het blokje
van SCRAPBOYS
gemat op roze en cremekleurig kaartkarton

Fijne verjaardag Margo
hopelijk kom je weer eens bloggen

Wat vinden jullie van dit kaartje?

Liefs en groetjes

Martha






17 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart, het papier is zo mooi. En dan de mooie bloemen toef! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie, fleurige felicitatie-kaart. Gave bloemen heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en feestelijke kaart heb je voor de jarige gemaakt, wat zijn de bloemetjes leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi met al die bloemen op de kaart!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met prachtig DP.
    Tof gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo mooi, dat papier met de bloemen rondom.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige elegante kaart, supermooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart voor Margo. De bloemen en het papier zijn heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer zulke mooie bloemen Martha, ik kan er geen genoeg van krijgen! Prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Martha. Hier wordt je blij van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een beauty van een kaartje, Martha, heel elegant en wat leuk de hotfoil accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Martha, dankjewel voor deze prachtige kaart, hij viel vandaag hier op de mat en ik ben er heel blij mee. Superknap met de hotfoil pen, daar moet ik nog veel mee oefenen. Ik kan enkel anoniem reageren vanop mijn telefoon, erg vervelend. Veel liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel héél mooi.
    Wat een mooi dp en je keus voor de bloemen op deze cirkel vind ik heel goed bedacht.. prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart en bloemen zijn altijd goed.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!