Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 29 februari 2024

Hit the road

 voor een motorfan
die binnenkort jarig is



een mannenkaart vind ik toch 
altijd ietwat moeilijker
gelukkig had ik nog een blokje
van Marianne design liggen
welke ik met stempels en inkt
nog wat heb bewerkt
de basis is donkergroen kaartkarton
met daarop een creme kleurige mat
de radertjes heb ik uitgestansd


het kaartje sluit met een banner en een magneetje
een verhoogde splitpen 
met een touwtje maakt het openen gemakkelijker


als de kaart opent gaat zie je de felicitatie
met schuifdeurtjes




hier duidelijk te zien
vanaf de zijkant


en hier vanaf de andere kant



aan de achterkant
een envelop zonder klep gemaakt
verhoogd opgeplakt 
en daarachter zit het label



de wens kan op het label



en op de andere kant van het label
mijn naambadge

ik ben tevreden met het resultaat
en degene waar ik het voor heb gemaakt ook
een leuke schuifdeurtjeskaart
wat vinden jullie?

liefs en groetjes

Martha








12 opmerkingen:

  1. Een toffe stoere mannenkaart Martha met veel mooie details. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige stoere kaart Martha.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje in een stoere uitvoering.
    Geen makkelijk modelletje, ik heb het ook eens geprobeerd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele gave mannenkaart die tot in de puntjes verzorgd eruit ziet Martha. Heel leuk met die schuifdeurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere mannenkaart heb je gemaakt met de radertjes en wat een gave binnenkant,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart is het! Aan de buitenkant en aan de binnenkant! Dit zal zeker gewaardeerd worden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is te zien dat je er met plezier aan gewerkt hebt Martha, zo netjes en mooi verzorgd! Ik snap wel dat de ontvanger er blij mee was…xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem geweldig deze mannen schuifjeskaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig en wat een geduld heb jij zeg, zo veel werk deze kaart.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave creatie !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een supergave kaart, zowel het model als de aankleding, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk.
    De basis zwart is al een goeie keus voor en man, dat maakt het meteen al stoer. En daarbij je dp gebruik, het is helemaal geschikt voor een man.
    Leuk, de verrassing aan de binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!