Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 2 maart 2024

bloemenfelicitatiekaart

 deze kaart heb ik in opdracht gemaakt
inmiddels al gegeven
en het is in tevredenheid ontvangen



uit een blok van de Action
de achtergrond gesneden
de mal van schuine strepen
 is ook van de Action
een ovaal gesneden 
 gemat en in het midden geplakt



de bloempjes zelfgemaakt
ik heb nog heel veel van die 
malletjes om bloempjes en takjes  te maken
en ik heb ze op kleur gebracht met Distress inkten
ik vind het heerlijk om te friemelen
met die kleine onderdeeltjes
en op kleur te maken


hier een close-up van de bloempjes
ik ben er best trots op
de hartjes heb ik gemaakt met 
een bosje meeldraadjes



de kaart is niet dubbel
op de achterkant heb ik 
de ovale vorm laten terugkomen
daar kan de wens worden geschreven

jullie mogen weer reageren

Liefs en groetjes


Martha




14 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart !!!
    Ik vind die bloemetjes prachtig.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, je maakte mooie bloempjes, leuk in deze kleurtjes, het is een prachtige kaart! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart, de bloemetjes zijn supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart!! mooie bloemetjes maakte je.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naaaaaa, het is bijna eng..... ik zat net aan deze achtergrond stans te denken, dat ik die weer eens moet gebruiken en nu kom ik bij jou en wat zie ik...... toeval?? Hoe dan ook, best gek.
    Ik vind het een hele mooie kaart.
    De kleur is mooi, past goed bij het voorjaar.
    De bloemen en takjes zijn prachtig, goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Die stans heb ik ook en nog niet gebruikt. Niet als Daphne dat ik eraan dacht ook, maar nu ik hem zie, denk ik: toch eens opzoeken en gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag deze mal ook eens liggen maar nu ik jouw mooie kaart ermee zie denk ik……🫣
    Erg mooi en dan je zelfgemaakte bloemetjes, geweldig gedaan Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakte een prachtige kaart met de leuke stans en je bloemetjes zien er weer super uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige toef bloemen op je kaartje. Prachtig gemaakt.
    Fijne zondag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie vrolijke kaart Martha........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh je bloemetjes zijn echt prachtig en alles zo mooi op elkaar afgestemd door het met inkt te bewerken. Het is een plaatje Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met die leuke stans, de bloemetjes die je zo knap zelf maakte zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige bloemenkaart Martha.
    Ben eindelijk terug op je blog geraakt maar nu langs de anonieme kant jammer het lukt me anders niet meer op jou blog te geraken. Lieve groetjes Doris https://knippenenplakken-doris.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Martha,
    Eindelijk weer een berichtje van mij.
    Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
    Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een hele leuke kaart!
    Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!