Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 28 maart 2024

Vlopkaart

 deze kaart is in opdracht voor iemand gemaakt
de zogenaamde "vlopkaart"



de basis is gemaakt met kraftkarton
het dp is van MAJA DESIGN



als je aan het middelste lintje trekt
zie je deze tekst
de bloempjes heb ik zelfgemaakt
en de randjes heb ik met een stansmal 
gemaakt en op breedte gesneden



als je het kaartje verder trekt
komt dit mooie plaatje tevoorschijn



achterin zit een pocket
waar deze 2 labels in passen




de achterkant van de vlopkaart
ik heb een klein envelopje gemaakt




deze sluit met een magneetje




hier zie je de achterkant van de 2 labels

de opdrachtgever was er erg blij mee
en ik ben ook tevreden

een paar weekjes terug
 heb ik een werkwijzer laten
zien van een zelfde kaart
KLIK HIER
dus als je interesse hebt .....
en ik help je graag!

Liefs en groetjes



Martha









14 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer Super GAAF gemaakt Martha! Ik vind de kleuren ook heel mooi bij elkaar passen. Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creatie Martha, snap helemaal dat de opdracht gever tevreden was! Heb je een mail bericht gestuurd. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. `geweldige creatie !!!!
    groeten Ineke
    En bedankt voor de leuke post !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is heel mooi ook Martha..mooie kleuren combinatie.
    Daphne heeft er al een paar gemaakt nav jouw werkwijzer, ik ben er nog niet aan toe gekomen. Komt binnenkort wel.
    Fijne dag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super... ik dacht gelijk al o dit is leuk om te maken en je hebt ook al een werkwijzer gemaakt. ga gelijk kijken DANK
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooiiiiiiiiiiiii Martha......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf gedaan! Ik wist niet dat dit een vlopkaart heette. Altijd een leuk model, met een verrassend element.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n leuk model en wat heb je het mooi gemaakt, opdracht helemaal top volbracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi ook alweer!!! Knap kaartmodel.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer 1 en alweer zo'n mooie.
    En? Heeft deze ook een nachtje in de prullenbak gelegen,whahahaaaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer 1 en alweer zo'n mooie.
    En? Heeft deze ook een nachtje in de prullenbak gelegen,whahahaaaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie creatie en een heel leuk idee. Moet ik onthouden! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige envelopkaart heb je gemaakt met dit mooie papier, leuk met de labels erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!