Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 19 maart 2024

Voor Ineke

 vandaag viert
INEKE 
haar verjaardag
nogmaals van harte gefeliciteerd!
Dit heb ik gemaakt



een slimline kaart
en een gatenstans van de Action
het ratje is van Katzelkraft
en ingekleurd met
 Faber Castell kleurpotloden




de binnenkant
en ha daar is het ratje weer,
gespiegeld en wel
het gele kaartkarton heb ik door een
embosfolder gehaald ook met cirkels



deze is van de voorkant



en deze is van de binnenkant



op de achterkant een vakje met 
diezelfde stans gemaakt
en daar zit een label in



met onze wens

toch  leuk om weer eens lekker te kleuren
en ik ben er tevreden mee
Hopelijk is de kaart op tijd aangekomen
bij Ineke

Natuurlijk mogen jullie ook weer reageren!

Liefs en groetjes



Martha












17 opmerkingen:

  1. O wat een super leuk kaartje met deze stans. En een alleraardigst muisje. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk kaartje. Zou het een muisje zijn in plaats van een ratje? 😉🙂 die van de gatenkaas snoept 😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuk kaartje voor Ineke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart voor Ineke! Die stans is heel leuk, nooit gezien bij Action. Kun je veel kanten mee op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukerd, deze stempel set heb ik ook ze zijn zo leuk.
    mooie stans van de action, nooit tegengekomen...
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukerd een gave kaart Martha.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en knallende kaart heb je voor Ineke gemaakt en dat ratje zó stoer,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, die rat is in een heus Wlhalla terecht gekomen. Ik betwijfel of het wel bij Ineke is aangekomen, afhankelijk van hoeveel honger het beestje had, haha.
    Het is een heel leuke kaart, de rat is mooi ingekleurd en leuk gecombineerd met het gele papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb deze stans ook en zie er bubbels in, maar gaten(kaas) is natuurlijk ook een hele goede optie, dank voor je idee (ik loop bijna over van de ideeën)
    Het is een schattig kaartje die door het opvallende geel vast goed opvalt tussen de gekregen kaarten bij Ineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om met die stans een "gatenkaas " achtergrond te maken Martha. Zeker in combinatie met dat ratje aan de voorkant en binnenkant. Je hebt hem mooi ingekleurd en de rest van de kaart ook mooi uitgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is hij leuk Martha, grappig muisje ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart . Het spiegelen is wel heel goed gelukt (ik heb daar wat problemen mee). En heu.... laat de ratjes toch maar op je kaart staan want in het echt zijn ze minder leuk.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele gave kaart !!!!
    Hangt te pronken !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie gave kaart Martha. Leuk met de gaatjes kaas. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super die zingende muis, een heel gave kaart, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!