Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 30 maart 2024

Bedankt!

 Richard heeft zoveel leuke kaarten gekregen
deze hebben een heel mooi plekje gekregen 
in zijn werkkamer
hij geniet er dagelijks van
Voor wat hoort wat, natuurlijk
en hij is op pad gegaan om
iets leuks te gaan kopen
en ik heb de bedanklabels  gemaakt
dit is het geworden


een label van kraftkarton gemaakt
eerst door een embosfolder gehaald
toen alles be-inkt met Distress inkt
de kaartjes bewerkt met inkt 
en een stencil en daarop de tekst gestempeld


aan het kaartje een
organza zakje geknoopt
met daarin  de oorstekertjes
die Richard is gaan kopen


op de achterkant
onze wens


ik geloof dat alle kaartjes 
zijn aangekomen
dus nu kon ik dit bericht plaatsen
ik vond het zo'n leuk idee van Richard!

Liefs en groetjes

Martha


13 opmerkingen:

  1. Ik hoorde gisteren van Daphne dat zij haar verrassing van de week al had gekregen. Ik nog niet maar vandaag lag het in de bus. De envelop was iets beschadigd dus post nl had iets van een plakker er op gezet. Maar de knopjes zaten er nog in. Hartelijk dank.
    Ik heb je net een mailtje gestuurd om te bedanken, had deze post nog niet gezien.
    Fijne paasdagen en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jahaa en ik vind de oorbellen heel mooi, die passen overal bij. Ik had al gemaild maar nogmaals een dikke dankjewel, ook voor het mooie label. Richard heeft goede smaak :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat lief, nu ik dit zo lees vind ik de oorknopjes nòg mooier.
    Richard heeft en goede smaak.
    En leuk dat ik het lila/paarse bedank label kreeg, dat past goed bij mij😊
    Nogmaals bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie labels en een superlief cadeautje van Richard voor de verzenders, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Ik zag in depostnl app dat er iets zou komen (ik herkende je handschrift), maar helaas was het er vandaag niet. Zal dan dinsdag wel worden....spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke verrassing van Richard die ik vond in mijn brievenbus. Zoals ik al in mijn mailtje schreef was ik op zoek naar zulke mooie oorknopjes :).Fijne Paasdagen liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Richard heb je super gedaan........... heb ze nu 3 dagen in en s'nachts doe ik ze uit.......en het gaat goed gelukkig, want ik vind ze heel mooi......... dus ik moet kijken naar oorbellen met zo'n rubber achterkant afsluiter en mooie labels heb je gemaakt Martha......en Fijne paasdagen.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke vrolijke bedankjes. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Richard en Martha bedankt voor deze leuke verrassing. Blij mee.
    Fijne Paasdagen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een leuke verrassing om dit kaartje met presentje te ontvangen.
    Nogmaals dank,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie labeltjes heel leuk als bedankje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk idee van Richard en een leuke uitvoering van jou, teamwork!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dat enorm lief van Richard! En tof dat het met jouw labels een project van jullie twee werd. Heel erg bedankt. Ik heb met plezier een kaart opgestuurd! Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!