Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 8 maart 2024

Voor Betty

 gisteren vierde Betty haar verjaardag
deze kaart heb ik gemaakt



de mal lag nog op tafel
en ook het dessinpapier
dus ik dacht ik maak er nog eentje
alleen de bloempjes en blaadjes zijn anders



de blaadjes heb ik pas geleden aangeschaft
zijn van E.C.D
ingekleurd met inktjes van de Action



ook met dit kaartje ben ik tevreden
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha





16 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart, daar zal de jarige erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is supermooi in het zachte blauw en de prachtige bloemen Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer erg leuk!
    k ben zo blij met dit idee.
    Ik heb deze mal nl ook en gebruik het bijna niet, want weet nooit zo goed hoe ik het kan gebruiken.
    Maar dit idee vind ik dus erg leuk.
    En ineens krijg ik nog meer ideeën...... oh jee en vandaag geen tijd om te knutselen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie lente-achtige kaart door de zachte kleurtjes en mooie bloemetjes. Je kaart hiervoor is ook een plaatje Martha. Dat kiekeboe-effect blijft leuk vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke bloemenkaart Martha.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie verjaardagskaart heb je gemaakt met deze stans en de leuke bloemetjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geheel zo Martha !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart.
    Een heel fijn weekend.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is de mal weer en wat leuk is je kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, ha die Daphne, ze schrijft wat ik ook wilde schrijven of eigenlijk ongeveer wat ik wilde schrijven. Ik heb de stans ook en nog nooit gebruikt maar ik ga het zeker één dezer dagen doen. Wat is dit een goed idee en het is weer een hele leuke kaart geworden.
    Fijne zondag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is prachtig geworden! Heel mooi de bloemen op deze mooie stans verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, die bloemen zijn prachtig en echte blikvangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook een mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart met de leuke mal nog een keer, mooie kleuren en de bloemen zijn super Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!