Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 24 maart 2024

Voor Marleen

 vandaag is 
MARLEEN jarig
van harte gefeliciteerd Marleen
en een fijne dag!
Dit heb ik gemaakt voor haar

het mooie dp is van MINTAY
waar ik nog wat restjes van over had
het ovaaltje is gemaakt met een mal van MD
de bloempjes ook zelfgemaakt



als je de kaart opent 
zie je dit
een flapkaart in de kaart
de leeftijd met holografisch karton gemaakt



hier zie je het geopende flapje
overal stempels gezet



helemaal plat uitgevouwen
ziet het er zo uit



dit is de achterkant
met een extra vakje voor het label
Al met al  vind ik het  een leuke kaart geworden
en deze heeft niet overnacht in de prullenbak 



liefs en groetjes 
Martha






16 opmerkingen:

  1. Een prachtige fleurige kaart voor Marleen. Daar zal ze blij mee zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart geworden, leuk dat extra flapje en op de achterkant een extra vakje.
    hoe heb je dat toch gedaan? zit dat extra kaartje vast onder het rechter zijstukje?
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart !!!!!
    Kleuren erg mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi weer deze kaart. Wat ben jij toch ook een duizendpoot.
    Mis ik een bericht 😱 of heb je de kaarten die Richard heeft gekregen nog niet laten zien?
    Voor nu nog maar weer een fijne dag verder en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige felicitatie-kaart heb je met dat mooie dessin-papier gemaakt Martha. Weer een heel uitgebreid model met veel aandacht voor details, ik ben fan!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart, of beter gezegd: kaarten, want het is een kaart in een kaart. Heel mooi papier en mooi model heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een schitterende creatie van je Martha het papier is zo gaaf. Ik was helemaal abuis met de datum en zo ging de kaart voor Marleen eerder online. weghalen ging niet meer, had ze al op plaatsten gelinkt. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie kaart heb je voor Marleen gemaakt! Echt schitterend! EN het papier is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf model Martha en wat een schitterend papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart met mooi papier Martha..........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig.
    Ook een leuk model.
    🤣🤣, die laatse zin 🤣🤣
    Mijn kaart, die dus wel een nachtje in de prullenbak heeft geslapen, koester ik!! Ik heb het model inmiddels 3x nagemaakt en 1 kaart is al helemaal af, laat ik gauw zien op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een supermooie kaart die ik gisteren in het echt kon bewonderen. Leuk model en prachtig DP in verwerkt. Knap gemaakt Martha. Lief van jou dat je een kaartje wou sturen, nogmaals bedankt hiervoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart die je voor Marleen maakte, heel mooi papier en ook een leuk model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je speciaal voor mijn verjaardag zo een mooie kaart hebt gemaakt, ik geniet er van hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow.....wat een prachtige kaart heb je voor Marleen gemaakt Martha....schitterend
    Je hebt ook heel mooi papier gebruikt....het is een plaatje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!