Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 4 maart 2024

Voor Martine

 mijn dochter was vorige week jarig
dit heb ik gemaakt voor haar




een boek
dit boek heb ik bekleed met dp
wat ik een vintagelook heb gegeven
de bloempjes heb ik zelfgemaakt



van de zijkant
alles is be-inkt met Distress inkt



als je het boek opent
is het een doos
waar ik een boekje in heb gemaakt
ook alles weer bekleed met dp



het boekje kan eruit worden gehaald
ook dit heb ik weer oud gemaakt met stempels
en de sluiting is van hoeden elastiek




als je het boekje opent
zie je een notitieblokje
en een harmonicamapje
waar tekst kaartjes in zitten




dit zijn die kaartjes
op de achterkant heb ik 
persoonlijke dingen geschreven 



op de zijkant heb ik met potlood
lijnen gemaakt alsof het pagina's zijn

Net een echt boek nietwaar?
Ik heb het nog niet gegeven,  want ze is op vakantie
dus haar reactie kan ik niet vertellen
zelf vind ik deze creatie geslaagd...
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha









3 opmerkingen:

  1. Super mooi voor je dochter !!!
    Hele mooie creatie !!!!
    Tja , veel verjaardagen, allemaal creatieve mensen..... De kaart voor je man is al klaar !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie heb je voor je dochter gemaakt, heel leuk met de kaartjes erbij.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooh zo ontzettend mooi wat je hier showt Martha! Prachtig hoe je de oude look creëerde en dan al die mooie teksten….geweldig! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!