Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 10 maart 2024

Voor Daphne

 vandaag viert
DAPHNE haar verjaardag
een hele fijne verjaardag vanuit hier!
dit heb ik voor haar gemaakt



natuurlijk een lila kaart,
want dat is haar kleur
het is een envelopkaart geworden
op zich een gemakkelijke kaart
als je erg in het patroon houdt
wat je schuin moeten snijden


in de envelop zit een kaart
met bovenstaande stempel


achterin de envelop
zit ook een vakje
waar 2 labels in passen
met nog wat wensen



dit is de achterkant
met mijn naambadge



de achterkant van de labels
hetzelfde dessin als op de voorkant
merken weet ik niet 
ik ben de restjes aan het opmaken


nog een keertje op de foto
uiteindelijk ben ik toch wel tevreden
in het begin was ik er niet blij mee
de kaart heeft echt in de prullenmand gelegen...

Hopelijk is de kaart bij Daphne aangekomen!

Liefs en groetjes

Martha





16 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb je deze mooie kaart voor Daphne kunnen redden uit de prullenbak Martha....niks mis mee hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Martha mooi dat lika met het groen. Helaas heb ik hem nog niet in het echt kunnen bewonderen. Maar dat komt nog wel.
    Liefs en fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi !!!!
    Mooie kleuren !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRULLENBAK 😱😱😱, ben je mal! Het is een prachtkaart en dan ook nog in haar kleur!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, die hoort echt niet in de prullenbak hoor! Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei in de prullebak gelegen, het is een mooie kaart voor haar.
    Groejtes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart, mooie kleuren!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh echt? Je zou het niet zeggen want hij is echt zo leuk geworden Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie vrolijke kaart heb je voor haar gemaakt Martha.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee joh, in de prullenbak?? Waarom?
    Ik zal je zeggen, juist jouw kaart is héél anders dan de anderen die ik kreeg en valt daarom extra op.
    Ik herkende het meteen, dat ie van jou moest komen en ik had gelijk.
    Ik vind het héél erg mooi (en zou graag weten waar je het model vandaan hebt?)
    Het staat in de kamer, ik geniet er volop van, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt joh? In de prullenbak? Ben je mal, het is een plaatje en helemaal in haar kleur. Leuk met de verschillende labels en Daphne houdt van bijzondere modelletjes dus vast een schot in de roos.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, die prullenbak was de verkeerde plaats hoor, het is een heel mooie kaart!! Wat zijn we toch kritisch op eigen werk, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow...wat een prachtige enveloppe met kaartje , mooi kleuren.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supermooie kaart in prachtige kleuren, zó leuk met de labels erbij. Die lag vast ten onrechte in de prullenbak,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met dat prachtig papier. Volgens mij ben je niet vlug tevreden over je creaties 😉🙂 die is prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!