Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 26 maart 2024

Voor Irene

 vandaag viert
IRENE 
haar verjaardag
nogmaals van harte!
dit kaartje heb ik gemaakt


een lijstjeskaart
met mooi dp van Graphic 45




de bloempjes zelfgemaakt en
 ingekleurd met distress inktjes




vanaf de zijkant 


de achterkant
ik heb een staandertje gemaakt
zodat de kaart kan staan
en een vakje voor de wens



de tekst is van een mal van SL
en de stempel is van Joy
en linksonder maken 3 pareltjes de kaart af

hopelijk heeft Irene de kaart ontvangen 
en is ze er blij mee
dit model zullen jullie de komende tijd wel
meer zien op mijn blog
ik vind het zo leuk om te doen
als iemand belang heeft bij een werkwijzer
hoor ik het wel

liefs en groetjes


Martha 



14 opmerkingen:

  1. Inmiddels weet je dat ik het schitterend vind en er super blij mee ben, nogmaals dank je wel voor deze prachtige verrassing Martha!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige creatie Martha, mooie kleurtjes en die bloemen heb je heel mooi gemaakt. Ik lees al dat Irene er blij mee is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje met prachtige bloemen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige creatie!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Martha.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, mooi papier heb je gebruikt. De bloemen zijn schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt voor de jarige.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw schitterende bloemen gemaakt voor deze mooie kaart! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk Martha! En Irene is er superblij mee, lees ik. Het is ook iets heel speciaals zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige creatie en zo lekker vrolijk Martha........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beeldschone kaart voor Irene, heel mooi model en de bloemen zijn schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie heb je voor Irene gemaakt Martha....en dat vindt zij ook las ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!