Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 15 maart 2024

Voor Cornelia

 afgelopen week was mij  vriendin
Cornelia jarig
dit heb ik gemaakt



opnieuw een boekdoos
maar nu met geheel ander dessinpapier
en hahaha weer paars
ik heb het dp met distress inkt bewerkt
de bloempjes en blaadjes zelfgemaakt



zijaanzicht
hier is goed te zien hoe ik de lijntjes
heb gemaakt om het op pagina's te doen lijken



het mooie dessinpapier
is van Noor Design



een close-up
van de bloempjes en blaadjes
gekleurd met distress inkt



als je het boek opent zie je dit



de tekst zelfgeschreven
het dessinpapier opgeleukt 
met een stencil en inkt



een zelfgemaakt boekje
met een elastiek sluiting
welke ik heb gekleurd met alcohol inkt



in het boekje zit rechts een notitieblokje
in het midden een pennetje,
wordt vastgehouden door de elastiek
links een harmonicamapje
met een kaartje erin



dit is het kaartje
de lintjes zijn gekleurd met distress inkt


en dit is ons cadeau voor Cornelia

wat vinden jullie van deze creatie
het is dezelfde als deze



deze was voor Martine
is een stukje fletser van kleur
maar wel passender voor Martine

Ik heb met veel plezier aan deze creaties
geknutseld en met beiden ben ik tevreden!

Liefs en groetjes

Martha











14 opmerkingen:

  1. Wowowow wat is dit weer schitterend gemaakt en wat een prachtig papier!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtiggggg Martha, super gedaan en prachtig papier gebruikt.........ps heb de kaart van Richard gisteren op de bus gedaan............gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herkende dit model meteen want net als nu heb ik de foto’s vergroot 1 voor 1 zitten bewonderen Martha!
    Wat een klus maar het is te zien dat je deze ook weer met veel plezier gemaakt hebt!
    Ik vind deze kleuren persoonlijker mooier maar dat is zoals ik zei persoonlijk en zo lief dat je zegt dat de andere kleur geschikter vond voor de ontvangster…zegt veel over jou 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  4. P4achtig, wat een bijzonder cadeau heb je voor je vriendin gemaakt met die mooie papier. Het boek is al prachtig, maar het mapje maakt het helemaal schitterend, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi gemaakt Martha.
    Ik vind ze allebei heel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW.....wat ontzettend GAAF gemaakt Martha!
    je hebt schitterend papier gebruikt....het komt mooi uit hier....heel mooi!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben het helemaal met Diny eens, een schitterend cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh what a fantastic gift! This is SO awesome! Beautiful paper, and very nice flowers. LOVE it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kan zien dat je door met plezier gemaakt hebt, wat een mooie creatie.
    Het is net een echt boek.
    Zoals je weet hou ik wel van deze kleuren.
    En wat leuk dat er aan de binnenkant nog een notitie blokje zit èn een lief kado.
    Zal je vriendin heel blij mee geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In één woord gezegd: "prachtig"!!!! Martha wat een mooie kleuren en wat mooi gemaakt.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Martha, heel mooi gemaakt. Zowel de doos als de kaart zijn met veel aandacht gemaakt, dat is goed te zien. Mooi die sprekende kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een prachtig cadeau heb je gemaakt voor je vriendin, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je maakte weer een prachtig boekwerk voor je vriendin, ik vind de kleuren ook prachtig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!