Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 1 april 2024

voor Rensa

 2 weken geleden was Rensa jarig
dit heb ik gemaakt voor haar



een lijstjeskaart
gemaakt met het mooie dp van Maja Design




de bloempjes zelfgemaakt
op  kleur gebracht met Distress inkt



de achterkant met wens




de kaart kan staan
door een zelfgemaakt staandertje




lijkt wel op een lijstje 
vind je ook niet!?

Rensa was er blij mee
en ik ben ook blij met dit model
zo leuk om te maken!

Liefs en groetjes

Martha







13 opmerkingen:

  1. Een mooie lijstjeskaart Martha. Je hebt mooi dessin-papier gebruikt en leuke bloemen gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart en bloemen Martha........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo mooi, ik ben super blij met die van mij...aan alle kanten bekeken en doe het je niet na Martha!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze ceatie! Vlgs mij heb ik dit nog liggen van Craft Emotions zo'n lijstje..kan hem denk weleens oppimpen als het de kleine versie is dan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, super leuk, een ingelijste tekst, daar lijkt het op.
    Wat gebruik jij toch altijd een mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....prachtige creatie heb je gemaakt Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf Martha, de kleuren bloemen en echt een lijstje. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje met die mooie bloemen erop. Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt een supermooi schilderijtje, mooie bloemen en kleuren,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk, dit lijstje! Je kunt het zo leuk aankleden ook. Ik snap wel dat Rensa er heel blij mee was.
    En ik was ook heel blij met de label en schattige oorstekertjes! Wil je Richard heel erg bedanken voor deze verrassing? Ik zou bijna zeggen: geef hem maar een knuffel van me, maar dat gaat wat ver misschien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart, alles vind ik mooi maar die bloemen....geweldig mooi.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart in weer een best bijzonder model en die bloemen zijn fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!