Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 21 april 2024

voor Carla

 vandaag viert
CARLA 
haar verjaardag
van harte gefeliciteerd
en vanuit hier een fijne dag!
Dit heb ik gemaakt



klaprozen gestempeld
ingekleurd met alcoholmarkers
uitgeknipt en opgeplakt
op dessinpapier wat ik heb bewerkt
met Distress inkt en een stencil



de kaart gemat op donkerblauw kaartkarton
de basiskaart is wit linnenkarton




de binnenkant met onze wens




en nog een keertje op de foto

lekker relaxt aan het kleuren geweest
hopelijk is de kaart op tijd aangekomen
en is Carla er blij mee

Liefs en groetjes

Martha





13 opmerkingen:

  1. Een mooie felicitatie-kaart Martha, die klaprozen zijn mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt voor Carla.
    Fijne zondag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart voor Carla! Die zal ze waarderen en kleuren is inderdaad een heel ontspannende bezigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart Martha, mooie bloem ook die je hebt gebruikt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow super gaaf je kaart voor Carla mooi zijn de klaprozen, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Bloemen doen het altijd goed op een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart heb je gemaakt.
    leuk dat je de hoekjes iets gekleurd hebt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze klaprozenkaart voor Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je voor Carla gemaakt Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een supermooie kaart voor Carla gemaakt met deze prachtige klaprozen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Martha dank je wel voor deze mooie kaart met één van mijn lievelingsbloemen.
    Ik had hem voor mijn verjaardag al binnen en ik ben er echt wel heel blij mee. ik had dat al ergens in één van je blogberichten geschreven, maar waarschijnlijk niet gezien.
    Bedankt hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!