Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 5 april 2024

slimline kerstkaarten

 ja ik ben ook alweer volop
bezig met het maken van kerstkaarten



de sneeuwmannekes ingekleurd
 met FB kleurpotloden
uitgeknipt en opgeplakt
de stans is van de Action
net als het dp



de achterkant voor de wens




opnieuw de stans gebruikt
nu heb ik de boompjes van Tim Holtz
uit het zilver gestansd
en opgeplakt
de tekst is een stans van ArtDeco
ook dit dp komt van de Action


de achterkant
hier de folie terug laten komen



dit slimline kaartje is wat kleiner
de stans is ook van de Action
net als het dp
de kerstballen zijn stempels
die ik heb ingekleurd met gel-pen



de achterkant voor de wens

leuke serie vind ik, wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha






11 opmerkingen:

  1. Een mooie serie kaartjes voor de kerstvoorraad 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker Martha, heel erg leuk.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke serie gemaakt, mooi en vrolijke kleuren. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke serie kaarten, die zijn maar vast klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind ze leuk! Die slimline met vakjes... ik houd ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een hele leuke serie Martha....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke serie met vrolijke kerstkaarten Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent op tijd begonnen met de kerstkaarten, heel slim. Ze zien er heel erg leuk en vrolijk uit. Mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ook hoor, scheelt tegen december weer. Jij hebt er meteen maar een paar gemaakt en allemaal anders, heel tof vind ik ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie serie slimline kerstkaarten heb je gemaakt, echt top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!