Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 17 april 2024

kerstkaarten

 weer 2 erbij



een lijstjeskaart
gemaakt met dp van de Action
dat blok vond ik vorig jaar zo mooi
dat ik er 2 heb gekocht



op de achterkant een staandertje gemaakt
en een vakje waar de wens op kan



dit is een schuifkaartje
met dp uit hetzelfde blok als
bovenstaande kaart




de achterkant met ruimte voor de wens




op de onderkant heb ik dit lieve plaatje geplakt

wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha






13 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaartjes Martha.
    Leuk DP en lieve plaatjes.
    Knap gemaakt.
    Bedankt voor je mooie verjaardagskaart.
    Ik vond hem deze middag in de brievenbus.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt Martha. Mooi dp en een leuke kaartvorm.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zijn super mooie kaartjes en model Martha.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten zijn het. De eerste vind ik erg leuk, met dat lijstje er om heen. Is dit een stans, of vouw je deze en hoe verstuur je die? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaarten zijn het!Dat lijstje is zo ontzettend leuk! Perfect voor een schattig tafereeltje. Ja, mooi blok is het hè? Ik heb hem ook... je schuifkaart is ook een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat zijn ze leuk Marhta, het is ook erg leuk papier. Het foto lijste is erg leuk. Mooi model de uitschuifkaart. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zowel de lijstjes kaart als de schuifkaart zijn kleine kunstwerkjes Martha. Leuke modellen en schattige plaatjes en mooi dessin-papier heb je gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die lijstjeskaart !!!! Tweede is ook een leuk model.
    En inderdaad mooi papier...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allebei echt gaaf, mooi gemaakt weer door jou! Leuke plaatjes inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten allebei! Zo leuk dat lijsje om het mooie plaatje.
    Ik viel ook als een blok voor dat... uh, ja, blok, heel sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn 2 leuke modelletjes en inderdaad een prachtig blok, ik heb er denk ik zelfs 2 gekocht, dat gaat toch wel op,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is geweldig! en ik heb dit blok toen ook gekocht en al goed gebruikt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Martha! Two awesome cards!! I love the frame on the first one.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!