Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 11 april 2024

one-sheet-wonder-technique kerst

 DAPHNE
heeft een paar weken geleden
een leuke techniek laten zien
en ik ben het ook gaan proberen
in eerste instantie vond ik het nog niet meevallen
maar als je de slag te pakken hebt
is het verslavend
dit s het geworden


ik heb 3 kaarten wat kleiner gemaakt
en wat dingetjes erbij gestempeld
maar goed dit was dus de eerste



en zo zien ze eruit

ook nog een tweede serie gemaakt



dit is het vel wat ik heb gestempeld
er zit een bepaald patroon in
wat je steeds terug laat komen




en dan puzzelen hoe je er kaarten van 
kunt maken
de foto laat te wensen over
met de avondbelichting



zo ziet de kaart met de goede belichting eruit

echt een leuke techniek en zeer ontspannend
benieuwd wat jullie ervan vinden
en weer wat kerstkaarten erbij

Liefs en groetjes


Martha


15 opmerkingen:

  1. Super gaaf gedaan Martha....en zo heb je toch snel een mooie serie kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Martha wat heb je dit mooi gemaakt, staat nog op mijn lijstje om te doen... tijd ontbreek me. Ook je vorige creaties zijn weer prachtig. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt superleuk geworden, mooie stempels heb je gebruikt en perfect zo om kerstkaarten te maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf Martha, dat het ontspannend is kan ik me helemaal voorstellen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gedaan, leuke techniek is het!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja super gedaan Martha, heb er al een paar voorbij zien komen, lijkt me niet makkelijk al lijkt het daar wel op.............mooie kaarten heb je ermee gemaakt........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie..... ook jij zegt dat het verslavend is, hihi, ik zei het toch.
    Je hebt 2 mooie series gemaakt zeg, ik vind vooral de 1ste héél erg mooi. Die is totaal anders dan de One Sheet Wonder die ik heb gemaakt nav het filmpje.
    Ik vind het knap dat jij er altijd weer je eigen stijl aan kan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die gedachte had ik ook nog om te doen, en zie hem nu bij jou. Wat een gave kaarten zijn het geworden, mooi warm van kleur. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie series met deze techniek, dat is toch iets wat ik nog moet proberen. Jij stempelwerk is wel heel erg mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je weet dat ik het ook geprobeerd heb. Ik heb nog niet de echt goede stempels gevonden, maar die van jou zijn echt schitterend! En zo heb je er inderdaad best snel wat kaartjes bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn prachtig. En dan moet je wel idd de juiste stempels hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi dat stempelwerk. Het lijkt me wel een kunst om de juiste stempels en kleuren erbij te zoeken. Eenmaal gesneden ben je zo klaar.
    Jouw kaartje is hier bij mij al een paar keer bewonderd 😊
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow...ze zijn geslaagd met deze mooie stempels en achtergronden een schitterend geheel.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke techniek en voordeel dat je meteen een serie hebt! Twee mooie series dus en goh, wat maakt belichting toch uit, hè? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb twee series gemaakt en ben er helemaal klaar mee. Ik heb er geen geduld meer voor.
    jij hebt prachtiger kaarten gemaakt, wat een mooie bloemen en wat een mooie kleuren. Toppie!!
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!