Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 29 april 2024

Kersthert

 weer een kerstkaart gemaakt
dit leuke model vond ik op 
Pinterest



het plaatje is van een knipvel
wat mij erg aansprak


hier zijn de vouwen goed te zien
het dp komt uit een blokje van Joy
de randstanzen zijn van SL




de tekst is van een stempel die ik pas
bij de kringloop heb gevonden
er was een mevrouw die haar hobby
opruimde, er was 1 container met hobbyspulletjes
dus daar heb ik wat van meegenomen

Oja vorige week vrijdag 19 april
ben ik sinds lange tijd weer eens naar een beurs
geweest, de KREADOE
wat was dat leuk zeg!
Met het OV en heerlijk alleen op mijn gemakje
rond gekeken
en toch best nog wel gekocht
kijk maar...




heel veel stempeltjes
en ook leuke aanbiedingen
nou jullie zien het, ik kan weer vooruit...

Liefs en groetjes

Martha




10 opmerkingen:

  1. Prachtige meer vouwen kaart heb je gemaakt Martha.
    En wat leuk naar de Kreadoe.....je hebt leuke spulletjes gekocht....daar maak je vast weer prachtige kaartjes mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super mooie kaart Martha, en wat een gave spulletjes heb je gekocht, toppie...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk model inderdaad. Ik kreeg hem eens van Marja en heb hem sindsdien een paar keer gemaakt. Leuke modellen bewaar ik altijd om na te maken, net als die ik van jou kreeg. Die staat nog steeds in de vensterbank.
    Wat leuk dat je naar de Kreadoe bent geweest en wat heb je een mooie en leuke nieuwe spullen kunnen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en ook een leuk model.
    Ik twijfelde of ik naar de Kreadoe zou gaan , niet geweest had er wel heen gewild maar volgende keer kijken.
    Voorlopig kan je weer vooruit met je nieuwe spulletjes.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie statige kaart, het prachtige plaatje past perfect op de stans. Het model is leuk. Wow, mooie buit! Veel plezier ermee! Mogen wij van de resultaten meegenieten?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij maakt indruk je hert wat een schitterend plaatje, gaaf kaartmodel. Veel plezier met je nieuwe spulletjes. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn prachtige plaatjes, ik heb de vellen ook gekocht en je kaart is weer super. Leuke spulletjes heb je gekocht,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dat mooie hert als middelpunt op het gave model, een pracht kaart. Veel plezier met je nieuwe spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart in een leuk model Martha. Fijn dat je zo genoten hebt op de beurs en je hebt leuke nieuwe spulletjes gekocht. En daar kunnen wij weer van meegenieten door al het moois dat je maakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstkaart.
    Zo mooi dat hert.
    Zoveel knutselspullen die je hebt meegebracht van de beurs. Veel plezier ermee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!