Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 13 april 2024

Voor SARAH

 vandaag is 
SARAH jarig
van harte gefeliciteerd
en een fijne dag!
dit heb ik gemaakt



het is een twist pop-up kaart
en dit is de voorkant
het dp is van Graphic 45
de stans is van Marianne Design
het bloemetje van de Action
ingekleurd met FC kleurpotloden



als de kaart opengaat
zie je de kaartjes omhoog komen
bovenin onze felicitatie wens
en onderaan is een stempel van de Action



een close-up van de pop-up
de bloempjes zijn gestempeld, ingekleurd
en uitgeknipt, het hartje is een gouden parelstipje




nog een keertje op de foto
de basiskaart is creme kleurig kaartkarton

Hopelijk is de kaart op tijd aangekomen
en is Sarah er blij mee!
Wat vinden jullie van deze kaart?
ik heb er een aantal gemaakt 
erg leuk om te doen!

Liefs en groetjes

Martha




11 opmerkingen:

  1. He Martha, ik heb net ook 3 van deze pop-up kaarten gemaakt, inderdaad een leuk model. Je hebt hem mooi gedecoreerd en de bloem mooi ingekleurd. Sarah zal er vast blij mee zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend model, en wat een gave uitvoering de kleuren samen met de stempels heel mooi Martha! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pop-up kaart heb je gemaakt, ik heb deze stans onlangs ook gekocht, maar nu nog gebruiken. Mooi kleurwerk van de bloemen, ze is er vast heel blij mee,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie vrolijke kaart Martha.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart in mooi rood. Het is een leuk model (heb ik ook een paar ker gemaakt), heel verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartmodelletje, prachtig gemaakt. Die ovaal van MD heb ik ook, maar gebruik die zelden. Teveel werk om schoon te maken 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je voor Sarah gemaakt Martha ! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart voor Sarah.
    De klaproos is een hele mooie bloem.
    Tof om die in kaartjes te verwerken.
    Top gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart in dit bijzondere model en de prachtige klaproos!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kaart is prachtig! Mooi papier. Ik ben er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kaart is prachtig! Mooi papier. Ik ben er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!