Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 7 april 2024

voor Karin

vandaag viert
KARIN 
haar verjaardag
een fijne verjaardag voor jou
dit heb ik gemaakt



het dessinpapier heb ik zelf gemaakt
met de one-sheet-wonder-technique
de basiskaart is groen kaartkarton



als je de kaart opent
komen de labels tevoorschijn
ook hier mijn eigen dp gebruikt


de achterkant met onze wens
langs de randjes een rand stans gebruikt



hier zie je hoe het model in elkaar steekt
ik vind het een leuk model
en zag het voorbijkomen bij Pinterest




en dit is het A 4tje wat ik heb gestempeld
de zogenaamde one-sheet-wonder technique
bij verschillende bloggers heb ik dit al gezien
en pas op het is verslavend
ik heb er diverse velletjes gemaakt
welke ik later aan jullie zal laten zien

Hopelijk is de post aangekomen bij Karin
en is ze blij met deze kaart

Liefs en groetjes

Martha





14 opmerkingen:

  1. Mooi je kaart , gaaf die binnenkant !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Martha, zo kan het natuurlijk ook nog met de one sheet wonder, ik bedoel je eigen dp maken. Erg mooi dit en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt voor Karin.
    Fine dag verder en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat heb je prachtig gestempeld Martha en weer een leuk model gevonden en gemaakt. Ik vind het een plaatje. Karin boft :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wow wat een prachtig stempel werk!! en ook zo'n leuk model kaart.
    groetjes Alma
    ik blijf oefenen met kleuren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart weer, mooi model.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit heb je weer mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtig stempelwerk.
    Heel mooi gemaakt met je eigen ontworpen DP.
    Geweldig mooi gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vrolijke kaart! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en feestelijke kaart in uitbundige kleuren, leuke techniek is dit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart en gestempeld Martha, super............gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een schitterende kaart. Heel mooi dat stempelwerk, prachtige bloemen en een mooie kaartvorm.
    Hartelijk dank voor dit mooie kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar ben ik ook weer een keertje.
    Ik heb even zitten bekijken wat je allemaal weer voor moois gemaakt hebt, fantastische verschillende kaartjes zeg! Vooral ook dit soort apart modelletjes vind ik echt schitterend, lijkt me ook echt leuk om te maken. Kan ik dit modelletje gewoon ergens vinden? Ook de schuifbaar vind ik zo mooi, mannenkaartjes zijn altijd best moeilijk vind ik.
    Ik ga zelf ook eens op zoek naar die leuke modelletjes van je.
    Zelf maak ik op het moment af en toe snel iets maar van posten maken komt het niet. Mijn moeder is drie keer gevallen en zit nu na eerst het zorghotel in een verzorgingshuis. Veel verhuizen en regelen dus en ze gaat best snel achteruit. Nog even vandaar genieten dus.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super die stempels en het papier en afbeeldingen die je ermee gemaakt hebt. je kaart is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!