Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 9 april 2024

voor Esther

 vorige week was Esther jarig
dit heb ik gemaakt



een paneeltjeskaart
het mooie dp is uit een blok van de Action



plat past de kaart in een grote envelop




de kaart heb ik gemaakt
met behulp van een SL stans
het was wel even een dingetje
om em in elkaar te zetten,
maar de aanhouder wint



even een foto van de andere kant
de achterkant heb ik ook bekleed
maar vergeten op de foto te zetten
daar heb ik een pocket met
wenslabel gemaakt

Esther was er blij mee,
deze kaart is een beetje zwaar voor op de post
maar gelukkig kon ik deze persoonlijk geven

Ben blij met het resultaat,
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha






11 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en wat een prachtig model van de kaart..
    Goed dat je de kaart ook nog van de zijkant laat zien .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Martha....wat heb je leuk dp gebruikt! Het is een mooi mooi model! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind m zeer geslaagd en wat een mooi dsp van Action.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super mooie kaart weer Martha en heel apart......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie verrassende kaart, mooie combinatie van papier en gaaf mechanisme.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je gemaakt: heel mooi model, dat zal even wat puzzelwerk geweest zijn, maar het resultaat is echt geweldig! Mooi, fris, vrolijk en fleurig papier heb je gebruikt voor deze kaart. Past perfect bij deze tijd van het jaar.

    Creatieve groet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Martha! De andere paneel kaart vind ik ook erg leuk en was leuk om uit te vogelen. Een stans is natuurlijk wel makkelijker. Het eind resultaat is geweldig. Ja sommige kaarten kun je beter zelf afgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel speciaal model en wat heb je mooi papier gebruikt, lijkt me inderdaad wel een hele klus om dat in elkaar te zetten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi papier weer en dit model, zo leuk.
    Ik maakte het ooit ook, veel werk, maar het resultaat is zó leuk.
    Als je een kaart persoonlijk af kan geven kan je extra uitpakken, vind ik altijd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi model mooi papier en weer een prachtkaart, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!