Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 15 april 2024

One sheet wonder techniek

 wat een leuke techniek is dit toch
ik word er ook zo relaxt van



je kunt het met heel veel stempeltjes doen
dit stempelsetje is van Karin Joan
het zijn silhouette stempels


dit vel heb ik al laten zien
hier heb ik kerstkaarten meegemaakt
allerlei setjes stempels gebruikt


dit zijn stempels van Studiolight
de takjes zijn van een ander merk



deze heb ik ook al laten zien
verwerkt tot een labelkaart
dit setje is ook een oudje van de Action


deze stempels zijn van StudioLight



de bloemen stempels zijn layering stempels
van StudioLight
de takjes weet ik niet
he hartjes van de bloemen heb ik ingekleurd 
met markers, de linkse vind ik wat te donker



dit zijn ook layering stempels
en ik heb de bloemen ook wat ingekleurd
de takjes van diverse merken

het is gewoon oneindig wat je kunt maken
je eigen dessinpapier, hoe leuk is dat!

ik zal het gaan gebruiken op de kaarten
dat zien jullie vanzelf hier voorbijkomen

wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha



13 opmerkingen:

  1. Wat een gave techniek inderdaad Martha....daar komen straks weer mooie kaartjes uit voort! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi weer, ook je pop-up kaart is mooi geworden.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt heel leuk Martha, ben benieuwd naar de kaartjes die je hier mee gaat maken. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stempels én kleuren Martha. Ik vind het ook altijd heel rustgevend om herhaaldelijk te stempelen en om composities te verzinnen dus ik snap helemaal wat je bedoelt. Benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gaaf en heel mooi gedaan Martha......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er veel gemaakt! En ze zien er allemaal zo gaaf uit! Ik ben benieuwd naar de kaartjes die je ermee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie bestempelde vellen, daar kun je veel kanten mee uit. Veel plezier met het verder verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooooo Martha, jij bent echt besmet met het "One Sheet Wonder" virus.
    Wat gaaf, je hebt zoveel liggen dat je heel veel kaartjes kan maken ben heel benieuwd naar het eind resultaat.
    Dat vind ik zo leuk aan deze techniek, als je het eenmaal gesneden hebt ik 4 stukjes ziet het er weer heel anders uit.
    Veel plezier en laat maar gauw wat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi kaart en kleuren en stempels. Doe ik ook zo graag stempelen alles uitproberen. Snap wat je bedoeld. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WoW supergaaf als dat stempelwerk. Je hebt je heerlijk uitgeleefd! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat beloven mooie kaarten te worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat beloven mooie kaarten te worden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!