Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 1 mei 2024

Voor Wilma

 WILMA  en haar man
hebben flinke pech gehad de afgelopen tijd
dat verdient een kaartje



ik heb een labelkaart gemaakt
met daarop een postzegelstans
zelf een stencil gesneden
en alle vakjes voorzien van inkt




met diverse stempeltjes gewerkt
en de vlinder van Tim Holtz
erbij gebruikt
alles gemat op vrolijk oranje
en op een wit label
de tekst komt van een stempeltje
wat ik pas heb gekocht bij de kringloop



op de achterkant onze wens

Hopelijk is de kaart aangekomen

Liefs en groetjes


Martha




11 opmerkingen:

  1. Je stuurde een zonnestraaltje naar Wilma. Zo vrolijk deze kleurtjes en mooi zoals je de postzegel stans bewerkt hebt Martha. Die mooie vlinder maakt het helemaal af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met deze leuke postzegelstans. Daar zal Wilma blij mee zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooi kaartje Martha super vrolijk......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kleuren in deze kaart hier houd Wilma van. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa deze kaart stond gisteren in de postapp dus avonds naar ons huis gefietst en gelukkig had de post zijn werk gedaan en lag hij in de bus!
    Supermooi Martha, in het echt zijn de kleuren nog mooier en je wist mijn lievelingskleur 🧡
    Heel veel dank, ik ben er blij mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie labelkaart met de postzegelstans, ik vind de kleuren ook erg mooi.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Martha, een zonnig geheel om Wilma en haar man een beetje op te vrolijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Martha !!!!
    Lekker fleurig !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf en zonnig, dat zal ze zeker goed doen, deze mooie kaart van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje heb je voor Wilma en haar man gemaakt Martha....dat wordt zeker gewaardeerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow wat een gaaf zonnig tafereeltje , dat zal ze goed doen. Wat lief van je . Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!