Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 11 mei 2024

voor een computerfan

deze kaart in opdracht gemaakt
en zelf de vrije hand erin gehad,
het is voor een man



dit is de voorkant
de basis is zwart kaartkarton



als je de kaart draait
en opent dan zie je dit
de basis is een soort easel
het computerscherm heb ik verhoogd
zodat er een label in past


als je het label eruit trekt
verschijnt er een groene balk



en op het label de wens
met een balkje wat precies in het scherm past
op de achterkant een envelopje gemaakt
vergeten te fotograferen
de letters van het toetsenbord
heb ik met witte inkt gestempeld en bewerkt
met wit embospoeder
daarna met een ponsje uitgestansd
en op 4 laagjes geplakt

deze kaart heb ik al gegeven en de opdrachtgever
was er zeer blij mee
en ik heb al een nieuwe opdracht voor eenzelfde
computerkaart gekregen
over een poosje zal ik die laten zien

Ik heb nog nooit zoiets gemaakt
en ben er best trots mee, 
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha




 

13 opmerkingen:

  1. Heel knap gemaakt, zo'n kaart zou ik ook moeten kunnen maken want in mijn familie zitten wel enkele computernerts.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je superleuk gemaakt Martha, heel origineel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een super leuk idee en uitgevoerd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel geslaagd Martha wat heb je dit weer super mooi gedaan..
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, te gek met dat "loading" balkje, zo gaaf bedacht! De hele kaart is gaaf, daar heb je echt goed over nagedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk en creatief bedacht deze kaart! Echt een stoere mannenkaart. Zo'n leuke laptop kaart heb ik nog niet eerder gezien, heel origineel. Ik snap.wel dat je nog een opdracht hebt voor zo'n kaart

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem geweldig Martha, gaaf model en super gedaan....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart met het beeldscherm en toetsenbord, echt heel erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow...Ik vind je kaart prachtig hoor. Wat een leuk idee voor een verjaardag. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow....hoe verzin je het Martha....wat een prachtige kaart heb je gemaakt....en leuk dat hij zo goed in de smaak viel! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij kan zulke ontzettende leuke dingen verzinnen en dan maken.
    Wat een creativiteit zeg!!
    Suuuuuper leuk, deze computer kaart
    Het groene balkje maakt het helemaal af, dat is een heel leuk detail

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend !
    Dit heb je echt wel heel mooi in elkaar gestoken. Mag je trots op zijn.
    Prachtig gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!