Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 23 mei 2024

Bedankt

 de eerste race demo's zijn inmiddels
van start gegaan, er wordt
achter en voor de schermen veel
werk verricht en allemaal vrijwillig
daar heb ik een bedankje voor gemaakt



een doosje met 4 chocolaatjes erin
gemaakt van kraftkarton
het dp weet ik even niet van welk merk het is




de tekststans is van MD
alles heb ik be-inkt met Distress inkt




de achterkant met wens
en mijn naambadge

ik heb er al een aantal gemaakt
deze zal ik komende tijd uit gaan delen

Richard is weer in zijn element
kijk maar...



in het rode pak met nummer 74 is Richard

Het knutselen staat op een wat lager pitje wat mij betreft
want we gaan best veel weg
maar ik kijk wel regelmatig bij jullie

Liefs en groetjes 

Martha





9 opmerkingen:

  1. wat gaaf en leuk gedaan Martha, en veel plezier met het motor rijden Richard...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje Martha. Ga er ook maken voor de juffen van mijn kleinkindjes😀. Leuk filmpje, die geeft nogal gas hé. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn echte leuke weggevertjes, ik heb ze ook veel gemaakt. De ontvangers zijn er altijd blij mee,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig doosje war de ontvangers jou weer voor zullen bedanken. Het papier is schitterend met die pauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi gemaakt je doosjes prachtig papier het is al een cadeautje opzich zelf echt om te bewaren. Geniet samen liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn leuke weggevertjes.
    Het model is mooi en de reepjes passen er precies goed in.
    Stoer hoor, die Richard, ik zou mijn hart vasthouden als het mijn man was, brrrr, best een beetje eng.
    Jouw kennende heb je vast wel iets te doen bij je een natuurlijk Saartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk gedaan Martha...mooie kleuren heb je gebruikt....ziet er top uit!
    Groetjes en veel plezier voor jullie bij de races,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi bedankje Martha. Veel plezier bij de races. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zo'n presentje met lekkers erin.
    Zag ik niet ergens voorbijkomen dat er een race in Wemeldinge is? Of zijn er meerdere in het land?
    Veel plezier maar het weer zit niet mee.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!