Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 21 mei 2024

laptop

 opnieuw een kaart voor een computerfan
ook weer in opdracht
bijna dezelfde als de vorige



de voorkant
hier heb ik een andere embossingfolder gebruikt




als je de kaart opent 
zie je dit
het is opnieuw een easelmodel


het scherm weer voorzien van een gleufje
en verhoogd gemaakt
zodat het label er gemakkelijk in past



van de andere kant op de foto
de toetsen heb ik gemaakt met 
stempels en witte inkt
welke ik met witte EP heb bewerkt




ls het label eruit wordt getrokken
dan verschijnt de groene balk



het label met de tekst




p de achterkant van het label 
een vakje gemaakt
voor een klein envelopje



in het envelopje zit een kaartje
waar iets persoonlijks opgeschreven kan worden
en er past ook nog een bijdrage in het envelopje

ik ben weer tevreden,
hopelijk de opdrachtgever ook

liefs en groetjes

Martha







11 opmerkingen:

  1. Knap hoe je deze weer eens maakte. Ik zou hier ook eens graag aan beginnen voor mijn kleinzoon (heb je er toevallig een patroontje van?)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaaaaaaaaaaaf weer Martha.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze laptop is weer superleuk geworden Martha, ziet er helemaal top uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig easel kaartje .
    Wat een leuk idee zo op deze manier .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem echt geweldig, ik denk dat je deze kaart nog veel vaker mag maken, hij is zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo gaaf hoe je dit weer gemaakt hebt Martha.....heel erg leuk gedaan! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh... wat ongelooflijk leuk is dit! Super gaaf gemaakt! jij bent ect zo goed in die dingen uitvoeren (en verzinnen ook?)
    De opdrachtgever moet tevreden zijn! Anders zou ik hem/haar niet meer als klant willen , hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze is wederom zo gaaf Martha. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. TE leuk om niet nog een keer te maken deze computer kaart.
    Ik vind ze echt SUPER leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze computerkaart is weer superleuk!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuk idee en prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!