Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 13 mei 2024

25 jaar getrouwd

 opnieuw een opdracht kaart
voor een stel wat 25 jaar is getrouwd
dit heb ik gemaakt



een dubbele schuifkaart
als je rechts trekt gaat links ook mee
basis is kraftkarton en het dp is van Mintay
de hartjes stans is van Nelly Snellen
de ringen van Marianne Design
uit goudkarton gestansd en
wat glimsteentjes erop geplakt
alles be -inkt met Distress inkt


uitgeschoven is een best een hele brede kaart



de achterkant
ik heb een vakje gemaakt voor een envelopje
en een label waar de wens op kan
het gestanste randje van de voorkant
weer terug laten komen



een zelfgemaakt bloempje maakt het af

Nu maar hopen dat de kaart in de smaak valt,
ik vond het leuk om te maken!
Wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha


8 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart, gaaf model! Ik heb zoiets ook eens gemaakt, heel leuk om te zien hoe het werkt. Je hebt mooi papier gebruikt en mooie elementen toegevoegd.
    De vakjes achterop lijken net een bruidstaart, heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie vrolijke kaart Martha...gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunstig gemaakt dit modelletje. Prachtige creatie voor het jubilerend echtpaar.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie fleurige kaart in een leuk interactief model. Alles is weer tot in de puntjes uitgewerkt Martha, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Martha! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, die moet wel in de smaak vallen! Wat een gave kaart. Dit model staat al heel lang op mijn to do list....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof model een prachtige kaart met de mooie papiertjes. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk model is dit! Je gebruikte prachtig papier en deze viel vast in de smaak,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!