Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 30 mei 2024

Voor Diny

 vandaag viert
DINY 
haar verjaardag
van harte gefeliciteerd 
en een hele fijne dag!
Dit heb ik gemaakt



een watervalkaart
in vintagestijl



als je aan het schuifje trekt 
komen de teksten voorbij




op de hoeken heb ik
sierhoekjes geplakt
het dp weet ik het merk niet van




alles be-inkt met Distress inkt




het trekschuifje 
heb ik dubbel gemaakt
dan is het wat steviger



de binnenkant voor de tekst

Leuke kaart om te maken
zo'n watervalmodelletje
hopelijk is de kaart aangekomen

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes

Martha







13 opmerkingen:

  1. Een hele mooie, leuke kaart voor Diny haar verjaardag.
    Ook daaronder staan nog prachtige creaties die ik gemist had. Door drukte nauwelijks op blog geweest.
    Een fijne dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou me eens moeten horen. ik zit hier achter de computer en Ed hoort alleen maar: "Oh wat leuk, wat leuk, wat leuk!"
    Dus, Martha, ik vind het een heel leuk kaartje.
    Ha, ha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart heb je voor de jarige gemaakt, heel knap zo'n watervalkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh.. wat leuk weer een waterval kaart. en wat een mooi papier heb je gebruikt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Martha voor de jarige.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende waterval kaart mooi gedecoreerd. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi en prachtige papier Martha......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige waterval kaart, leuk model en altijd verrassend wat je nu weer te zien krijgt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, de waterval, die heb ik al en tijdje niet gemaakt! Wat een mooie kaart is het! Heel leuk papier ook! En zo'n waterval is voor de ontvanger natuurlijk heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtig werkstuk geworden, zowel model als aankleding zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, de mini waterval.
    Ik bedoel dat de flapjes niet zo groot zijn.
    Heel mooi afgewerkt, je kaart, die hoekjes doen het hem.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.....kijk....daar is mijn kaartje....prachtig gemaakt Martha.....dankjewel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje voor de jarige. Prachtig gemaakt dit modelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!