Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 7 mei 2024

felicitatiekaart

 weer een felicitatiekaart gemaakt
met een one-sheet-wonder
ook weer voor de voorraad



deze vind ik erg goed gelukt
het model heb ik van YOUTUBE
en ik kon het patroon goed kwijt



het is een behoorlijk grote kaart geworden



ik heb er nog wel wat stempeltjes bij gezet
en de teksten heb ik van verschillende merken



de achterkant met een label
die achter een bandje is gestoken



nog een foto van de achterkant



kijk eens hoe lang de kaart is
echt een leuk model!



nog een keertje op de foto

Ik ben er heel blij mee
maar dat hadden jullie al gemerkt...
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha










13 opmerkingen:

  1. Wauw wat een beauty. Daar zitten heel wat uurtjes stempelen in Martha maar het resultaat is héél mooi vind ik. Gaaf model kaart ook. Helemaal top!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een beauty. Daar zitten heel wat uurtjes stempelen in Martha maar het resultaat is héél mooi vind ik. Gaaf model kaart ook. Helemaal top!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een beauty. Daar zitten heel wat uurtjes stempelen in Martha maar het resultaat is héél mooi vind ik. Gaaf model kaart ook. Helemaal top!
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow schitterende kaart Martha en wat een gaaf model heb je weer super gedaan......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart en ook een prachtig model alleen zal wel een zware kaart zijn .
    Nou zit je met je kaart al gauw boven de 20 gram.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk model is dit, het is een mooie en grote kaart geworden met al dat stempelwerk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, hiervoor je nieuwe stempels gebruikt?
    leuk om dit uit te proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf,prachtig wat je ervan gemaakt hebt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het weer héél erg leuk.
    Mooi het zelf gemaakte dp, heerlijk om te doen, dat stempelen, hè?!
    Nu ik vakantie heb is het misschien leuk om dit model eens op te zoeken en ook te maken.... wie weet, vandaag.
    Bedankt voor het linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart met de one sheet wonder en ook weer zo'n mooi model!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een prachtige kaart, zo mooi gemaakt, zo fleurig! Het model is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige verjaardagskaart Martha! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf dit model en mooi gedecoreerd !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!