Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 27 mei 2024

gepensioneerd

 Paul is de beheerder van ons dorpshuis
eind Juni gaat hij met pensioen
dit labelmapje heb ik in opdracht gemaakt
namens onze beweeggroep



het is gemaakt van kraftkarton
het mooi dp heb ik op de beurs gescoord
en is van Stamperia
de sluiting is met een magneetje




doe je het mapje open zie je dit




en dit,
veel vakjes waar labels in passen




in het midden zit een dubbel vakje
waar 2 kleine tekstlabels in passen
daarachter een groot label
waar de namen op komen te staan



aan de rechterkant weer een vakje
waar een mini envelopje in zit



hier kan de bijdrage in



ook zit er een groot label in
waar de andere namen op komen




de achterkant met mijn naambadge

Hopelijk valt het in de smaak,
ik ben er tevreden mee

Mijn inspiratiebron is
opnieuw Pinterest en Youtube
en verder mijn eigen draai eraan gegeven
ik heb er niet echt een patroon van

Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes


Martha









14 opmerkingen:

  1. Weer een top creatie !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het papier is echt prachtig en het mapje weer superleuk!.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    Wat een prachtige creatie. Mooie papiertjes zoveel te zien. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt weer een prachtige creatie gemaakt en super gaaf papier gebruikt Martha......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er super uit. mooie papiertjes gebruikte je.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een heel mooie creatie waar je veel aandacht aan hebt besteed. Mooi papier en mooi model, leuk met al die vakjes met labels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk valt het in de smaak, het is een prachtige creatie, ik hou hiervan. Mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Martha wat heb je dit prachtig gemaakt. Geweldig. 👍👍
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi cadeautje voor de afscheid nemende Paul, zeker gaat hij dit mooi vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een pracht van een creatie Martha! Leuk dat je opdracht kreeg van de beweeggroep. Iets persoonlijks geven is toch wel super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf, hele mooie kleuren en een hele mooie creatie om met z'n allen te geven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat denk je dat ik er van vindt?? Je weet, ik hou hiervan.
    Wat leuk dat ze jou vroegen om iets moois te maken.
    Het ging je héél goed af.
    Heel mooi kadootje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk mapje en gaaf hoe je daar je eigen draai aanheft gegeven. Het papier maakt het stoer voor een man, een waardevol afscheidscadeau. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat heb je dit mooi gemaakt. Prachtig papier is het en Paul gaat het zeker mooi vinden. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!