Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 17 mei 2024

veel geluk samen

 deze kaart is voor een jong stel
wat gaat trouwen
inmiddels heb ik de kaart al 
gegeven aan de oma van het stel,
zij had mij gevraagd of ik een kaart wilde maken



het is een schuifkaart
het mooi dp heb ik op de beurs gekocht
de basis is creme kleurig kaartkarton
het hart is van Nelly Snellen
de tekst van een stempel
wat ik op de kringloop vond
de ringen zijn van Marianne Design
waar ik wat glimsteentjes op heb geplakt



als je aan het lintje trekt
schuiven er 2 kaartjes omhoog
dit model zag ik op Youtube


de binnenkant voor een wens



even een close-up
van de bloempjes en takjes
deze heb ik zelfgemaakt
van wit papier en een bloemenstans
 ingekleurd met Distress inkt
de  hartjes gestansd uit goudkarton 
en in het midden een glimsteentje

Ik ben tevreden met dit resultaat,
wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha



12 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Martha dat zullen ze heel leuk vinden en ons erbij.
    Fijne dag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag er heel trots op zijn wat een schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Martha !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kunstig gemaakt Martha. Die bloempjes vind ik echt mooi.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart heb je gemaakt Martha........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een prachtige creatie gemaakt met het verrassende uitschuifmechanisme. Mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit mooi papier zeg. Verrassend model en schitterende bloemen heb je gemaakt. Je hebt echt eer van je werk groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh geweldig mooi! Je hebt aan alle details aandacht besteed. Wat een prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt met mooi papier en ook je zelfgemaakte bloemen zijn super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw supermooi. Hier heb je weer veel tijd ingestoken met een schitterend resultaat.
    Super knap gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je op bestelling gemaakt Martha....die gaat zeker in de smaak vallen!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi deze dubbele schuifkaart Martha. Mooi dessin-papier heb je gebruikt en je zelfgemaakte bloemen zijn prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!