Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 9 februari 2024

opnieuw een rozenkaart

 ik heb een kaartje gemaakt voor iemand
die een behandeling moet ondergaan
bijna hetzelfde kaartje als 
DIT



dit kaartje is met dezelfde stempel gemaakt
het verschil is dat dit met kleurpotloden is gekleurd
en de tekst is anders


met een witte gelpen accentjes
in het bloem hartje gezet




het is een enkele kaart
dus op de achterkant  de wens van ons 
ook hier de stempel terug laten komen



omdat ik geen bijpassende envelop had
heb ik er zelf eentje gemaakt
de stempel weer terug laten komen




mooi setje zo, toch?
wat vinden jullie?

Deze kaart laat ik meedoen bij
Carla gaf mij een tip dat hun challenge
Deze maand overeen kwam met nijn kaartje
Dus bij deze...

Liefs en groetjes

Martha






13 opmerkingen:

  1. Ook dit is weer een prachtige kaart, zeker met de passende envelop erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Martha !!!
    Ook weer de binnenkant en enveloppe !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi setje.
    Leuke bloemenstempel en heel mooi ingekleurd.
    Ik weet dat je niet aan een challenge deelneemt, maar dit is toevallig onze challenge voor deze maand bij carlin's kaartenparadijs, moest je je bedenken, dan mag je dit erbij plaatsen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi setje Martha, prachtig gedaan.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een beauty Martha.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Martha mooi met de envelop. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zeker een mooi setje! Dat heb je heel mooi gedaan met die enveloppe.
    En die stempels zo als een soort kader vind ik ook al zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is zeker zo mooi als die andere Martha én weer een mooie bijpassende envelop.
    Een lieve kaart voor iemand die wel wat steun kan gebruiken…zal hier zeker goed doen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige set heb je gemaakt met de mooie rozen stempels en de bijpassende envelop,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Martha dankjewel dat je het toch ziet zitten om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Ik wens jou heel veel succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dit is weer een hele mooie set geworden Martha, mooi ingekleurd met potloden . Echt diep van kleur, dat lukt mij nooit zo goed met potloden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave set!!!! Ook weer de binnenkant!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker een mooi setje! En zo mooi gemaakt door jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!