Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 14 september 2024

aquarelkaarten

 ik gooi dus niets weg
van mijn aquarelletjes
maak er kaarten van of 
stop ze in een plastic hoesje
nu laat ik enkele kaarten zien
die ik heb gemaakt



een soort van sering




gecombineerd met dessinpapier
kan natuurlijk ook



de klaproos mag natuurlijk
niet ontbreken




dit is gestempeld met distress inkt
en in gekleurd met aquarelverf




de losse vorm van schilderen


zonnebloemen zijn altijd mooi


deze is bijna hetzelfde als bovenstaand

nou ik heb er weer een hele serie bij...
Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha






12 opmerkingen:

  1. Martha wat heb je toch een talent, dit is allemaal weer zo mooi gedaan en ik weet hoe moeilijk het is om aquarel 'te controleren' zodat het niet enorm in elkaar overloopt, super knap van je!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Martha! Ik bewonder je schilderstalent echt.
    Een bloem doet het altijd goed op een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten heb je met je aquarel bloemen gemaakt! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, natuurlijk gooi je dat niet weg. Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het leukste is dat je ze zelf hebt gemaakt, dat geeft een heel speciaal gevoel aan de kaartjes, voor de ontvanger.
    Je kan kaartjes kippen met mooie bloemen erop, maar dit is natuurlijk veel specialer.
    Hele mooie serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weggooien is zonde natuurlijk, ze zijn te mooi daarvoor. Deze serie is prachtig Martha en zo leuk om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk gooi je niets weg, dat is zonde. Kijk eens wat een prachtige serie kaarten je ervan gemaakt hebt Martha. En bloemen zijn voor alles geschikt om te versturen dus heel handig zo'n voorraad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. They are all very beautiful, Martha. Throwing them away would be a shame.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi al die zelfgeschilderde bloemen. Prachtige kaartjes allemaal.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat zijn ze prachtig en schitterend Martha..........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Martha,
    Wat is dat knap zeg, ik vind het zo mooi geaquarelleerde bloemen, ik probeerde het vorig jaar ook wel eens, maar zonder succes, maar jij hebt misschien wel les gehad ofzo want dit zijn echt mooie schilderijtjes gewoon.
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!