Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 28 september 2024

kerstboompjes

 onlangs heb ik een stapel kerststempels gescoord
bij de kringloop, dit exemplaar zat daar ook bij
waar ik deze kaart mee heb gemaakt



leuk he,
gestempeld met Twilight Versafine Claire inkt
de krans zijn stempeltjes van Lavinia
ingekleurd met een gouden gelpen
gemat op goudfolie en blauw kaartkarton




deze versie is wat rustiger
en met zilveren accenten
gemat op zilverkleurig folie
en het dp is uit een blok van de Action




nog even samen op de foto
het resultaat is mooi he!

Liefs en groetjes

Martha




4 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens leuk scoren Martha....je hebt mooie stempels gekocht en er twee prachtige kaartjes mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn van die gelukjes, daar loop je dan ineens tegenaan.
    Wat een leuke boom, leuk met de tekst erin.
    Ik vind het 2 mooie kaartjes!
    Die smaken vast naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Martha zijn deze stempels, goede vondst je maakte er 2 prachtige kaarten mee, liefs Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaarten met de mooie boompjes, ze zijn alle 2 top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!