Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 24 september 2024

kersthondjes

 laatst vroeg iemand of ik voor haar
kerstkaarten wilde maken
met Franse buldogjes erop
nou heb ik toevallig in mijn voorraad
wel wat buldogstempeltjes
deze heeft ze uitgekozen



het stempeltje is van Katzelkraft
de kerstmuts is van Tim Holtz
ik heb de maskeertechniek gebruikt
en alles ingekleurd met FC kleurpotloden



de stans is van Craftlab
en de achtergrond be-inkt met Distress inkt
en met bruine inkt ijskristalletjes gestempeld




dit is de achterkant
waar de wens kan geplaatst

hier heb ik er 3 van gemaakt

De opdrachtgeefster heeft zelf een franse bulldog
en ik heb mezelf uitgedaagd om hem na te tekenen



dit is Becky
wat een schatje he!




en dit is mijn getekende versie
waar ik er ook 3 van heb gemaakt
wel alle 3 anders,
 maar goed,
 het handwerk immers


ik ben er heel tevreden mee
zoals het is gelukt!
de opdrachtgeefster is ook helemaal blij...





nog even op de foto
de gestempelde




en de getekende

en toen kreeg ik nog een opdracht 
om felicitatiekaarten te maken
ook met hondjes
ook maar even op de foto




een bouvier en een bulldog

Ook deze dame was er erg blij mee


Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha

 










2 opmerkingen:

  1. Wat een pracht en die je zelf heb getekend zo knap.
    Kan me voorstellen dat ze er blij mee was.
    Doe het je niet na.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke labels Martha, zowel de gestempelde als de zelf getekende. Knap hoor dat je dat zo goed kunt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!