Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 6 september 2024

Paarse bloem

 zoals ik in het vorige bericht al vertelde
heb ik nieuwe aquarelverf
dit moest natuurlijk worden uitgeprobeerd
bij deze dus....



eerst een bloem getekend




dit is het resultaat
ben de voortgang opnieuw vergeten op de foto te zetten
de kleurtjes heb ik gecombineerd, 
wat merk betreft, dat kan heel goed



gefotografeerd in mijn 
fotostudiootje




nog even een close-up
hier zie je duidelijk de mengkleurtjes 



nog een keertje op de foto
ook omdat ik trots ben op deze bloem..

ben ook wel benieuwd wat jullie ervan vinden

Liefs en groetjes

Martha






16 opmerkingen:

  1. Ik sprong ook al in de lucht Martha, hoe mooi je dit hebt gemaakt prachtige bloem en de keuren zo mooi! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren heeft deze bloem en wat knap dat je deze ook zelf tekende,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar mag je trots op zijn, prachtig getekend en ingekleurd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooi getekend en prachtig ingekleurd.
    Het schilderwerk lukt je al goed.
    Een mooie aanwinst waar je nog veel plezier zal aan hebben.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bloem Marthe, hij komt zowat uit het papier gegroeid, zoveel diepte zit er in je creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is héél héél mooi vind ik.
    Wat een mooie kleuren, het lijkt wel echt.
    Het mengen is goed gelukt, de kleuren gaan mooi over in elkaar.
    Hier mag je ook trots op zijn, héél trots.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige aquarel Martha, heel knap gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi Martha! Zo knap getekenden ook prachtig in geverfd..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het begint al met eerst een bloem tekenen , zal ik dus al nooit doen en dan inkleuren, prachtig .
    En dat een bloem niet één kleur heeft dat is goed te zien.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig gedaan Martha! Heel mooi. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie bloem en prachtig ingeschilderd met de nieuwe verfjes, daar ga je nog veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!