Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 2 september 2024

nieuwe verfjes

 van mijn kinderen heb ik op mijn verjaardag
aquarelverf gekregen,
ter aanvulling



mooie serie van Daniël Smith
gebaseerd op mineralen
ik ben er blij mee



natuurlijk maakte ik er kleurenkaarten bij,
altijd zo handig, dit doe ik met elk
kleurmedium
mooie kleurtjes he?!



op mijn kleurenpalet staan ze ook goed..


meestal verf ik met Sennelier, of Winsor&Newton
nu heb ik dit merk erbij en het verft heel fijn
in het volgend bericht zal ik het resultaat laten zien

liefs en groetjes

Martha





14 opmerkingen:

  1. Leuk kado Martha. Veel plezier ermee. Ik ben benieuwd naar je eerste werkje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent lekker verwend door je kinderen, goed om meteen een kleurenkaart te maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn cadeau! Echt iets voor jou ook. Ik heb er ook wel kleuren van, het is heel goede verf, sterk gepigmenteerd en de kleuren zijn prachtig! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kado heel gaaf...... ik heb nog nooit een kleuren kaart gemaakt, ik begin gewoon Martha..............gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is aan jou wel besteed, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes geniet ervan Martha. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kado en llef ook daar kun je wel wat mee. Nu al nieuwsgierig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vind ik altijd de leukste kadootjes!
    Dat ze iets kopen waarvan ze zeker weten dat je er heel blij mee bent.
    Mooie kleurtjes🥰, ben héél benieuwd wat je ermee gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi cadeau Martha en wat heb je het al meteen weer helemaal geordend. Ik bedoel met het palet. Je zal er vast veel plezier mee hebben en ik ben ook benieuwd naar wat je er mee gaat maken.
    Fijne dag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een heel mooi cadeau voor jou Martha en ik hoor veel positieve geluiden over die verf. Handig zo'n kleurenkaart, dat doe ik ook met mijn potloden en stiften. Handig zoeken vind ik dat met dessin-papier bij te passen. Veel plezier ermee en wij genieten van het moois dat je ermee gaat maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Een perfect kado voor jou. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een passend cadeau voor jou.
    Daar ga je vast vele mooie dingen mee maken. Veel plezier ermee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!