Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 22 september 2024

voor Miranda

 vorige week was 
MIRANDA jarig
ik had een kaart gemaakt
maar helemaal vergeten om op de foto
te zetten
Miranda heeft het alsnog gefotografeerd
en per mail naar mij gezonden
deze kaart heb ik gemaakt



met behulp van de gelliplate
en stencils, stempels en mooie inktjes
de bloem komt uit het prachtige boek van
MAREMI
de kaart heeft een groot formaat
en is gemat op wit en blauw kaartkarton

Miranda was er blij mee,
waar ik natuurlijk ook heel blij van word,
want dit is de eerste keer dat ik met 
collages heb gewerkt

natuurlijk ben ik ook erg benieuwd naar jullie reacties

Liefs en groetjes

Martha


2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met al die stempels en mooie kleuren inkt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een heel mooie kaart! De achtergrond is super en de bloem is prachtig. Ik ga opzoeken wat dat is, werken met collages..

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!