Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 27 juni 2023

envelopkerstkaart

 ben weer lekker aan de knutsel,
meestal in de avonduren
kerstkaarten maken enzo
dit modelletje heb ik gezien op Pinterest

het dp is  van PION
de kaart sluit met een klittenbandrondje
wat ik aan de cirkel heb bevestigd

zo ziet de kaart eruit
als het geopend wordt
stempeltekst is van Creamotion

ik vind het een leuk kaartje geworden, 
jullie ook?

Liefs en groetjes


Martha



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model en slim met dat rondje van klittenband Martha. Een mooie envelop kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart, mooi papier heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ik vind dat het ook een leuk kaartje is geworden Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er hartstikke leuk uit Martha, je gebruikte ook mooi papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zeker een leuk kaartje Martha en zeker ook voor een kerst kaartje. Ik ga ook eens even zoeken op Pinterest straks. Het is nu mooi weer om te knutselen op de camping.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart, leuk model en erg leuk papier koos je ervoor. Handig dat sluitinkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Martha !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart in een leuk model, heel gaaf papier en top met de sluiting,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!