Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 14 juni 2023

Voor ANS

 vorige week was
ANS jarig
deze kaart heb ik gemaakt


een soort labelkaart
de basis is van kraftkarton
de matlaag is van wit kaartkarton
en het mooie dp weet ik niet welk merk
de leuke stempeltjes komen uit China
de bloemetjes heb ik zelfgemaakt


een extra vakje voor label erop gemaakt
het label is aan de onderkant afgeknipt 
zo past het beter


de achterkant
ook bekleed


zo plat past de kaart goed
in een enveloppe

Hopelijk heeft Ans de kaart ontvangen
en is ze er blij mee

Liefs en groetjes
Martha

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk modelletje met die labels erop verwerkt. Is het in zijn geheel een slimline kaartje?
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals dankjewel voor deze mooie kaart, het is echt een heel model. Ik had je al bedankt, volgens mij in een vorige post,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hetzelfde gave model als ik mocht ontvangen van jou…echt supermooi gemaakt Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende verjaarskaart Martha !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi model van je kaart en leuk met de labels.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzonder model weer, daar ben jij echt een ster in. Heel mooie kaart voor Ans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie felicitatie-kaart Martha, leuk met dat extra vakje voor een label.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart had je voor Ans gemaakt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!