Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 20 juni 2023

voor Martine

 omdat ik deze week naar Utrecht ga
heb ik voor Martine ook iets gemaakt

een doosje waar een minibadolie
en douche creme in zit


het doosje heb ik zelf uitgerekend
en ontworpen


met wat uitgestanste  vormpjes opgeleukt


alles past er precies in
het doosje van grijs kaartkarton gemaakt
het dp had ik nog in de voorraad

Altijd leuk om een presentje mee te nemen

Liefs en groetjes

Martha


8 opmerkingen:

  1. Altijd vol leuke ideetjes en zo mooi uitgewerkt. Prachtige creatie Martha. Veel plezier met je dagje uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje heb je gemaakt en wat knap dat je dat zelf uitgerekend en bedacht hebt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om te geven. En dit doosje is heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk cadeautje, met zoveel liefde en aandacht gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker is dat leuk. Als iets met zoveel aandacht en liefde gemaakt is, is dat voor sommige mensen al een cadeautje op zich.
    Martine zal er ook zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat maakt ze gewoon weer even die Martha….superleuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk en attent cadeautje en zoals altijd weer heel mooi door jou in elkaar gezet!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!