Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 29 juni 2023

voor GerJanne

de vader van
GERJANNE  is overleden
ik was niet in de gelegenheid om een kaart te maken
maar heb het alsnog gedaan, dus nu
krijgt ze een ietwat verlate kaart
om sterkte te wensen

een cirkel gesponsd met
distress inkten
een boom erop gestempeld
rondom de kaart een zwart lijntje getrokken
en de tekst gestempeld

de binnenkant met onze wens
de distress inkt weer terug laten komen


de basiskaart is zwart kaartkarton
daarop mintkleurig dp
en daar de kaart op

Hopelijk heeft GerJanne de kaart ontvangen

Liefs en groetjes, Martha

9 opmerkingen:

  1. Mooi rustig kaartje in zachte kleuren Martha. Ook je kerstkaartje hieronder is een leuk modelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verlate kaartjes blijven het langste in je geheugen hangen dus als Gerjanne hem ontvangen heeft zal ze heel blij zijn…wat een warme troostrijke kaart maakte je Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde net mailen dat ik je kaartje had gekregen. Op woensdag wordt er bij ons geen post bezorgd, dus hij kwam vandaag en ik ben er heel blij mee. Hij is prachtig! De kleuren in de cirkel zijn heel mooi en die stempel is ook heel geschikt vin dik. En zo'n kaart komt eigenlijk nooit te laat, vind ik. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie stijlvolle kaart voor GerJanne gemaakt. Prachtig. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige stijlvolle condoleance kaart Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige condoleancekaart heb je gemaakt met de inktjes en de stempel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart, dat hij wat later is zal GerJanne vast niet erg vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!