Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 2 juni 2023

Voor Monique

 vorige week was 
MONIQUE jarig
ik  was er niet aan toegekomen
dus ben te laat...
dit heb ik gemaakt

een achtergrond met oxide inkt gemaakt
daar een snijmal van de Action op geplakt
gefeliciteerd gestempeld en opgeplakt

in de bloemetjes heb ik
hartjes gemaakt met pareltjes van de pearlmaker

benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden
en hopelijk is het aangekomen bij Monique

Liefs en groetjes


Martha

10 opmerkingen:

  1. Mooie frisse kleuren echt zomers. Mooie kaart.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, kleurrijke kaart heb je voor Monique gemaakt, helemaal in haar straatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vrolijke kleuren op de kaart mooi geheel. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie, fleurige, maar ook zonhige kaart,goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie feestelijk kaart in deze fleurige kleur Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje voor Monique Martha.....helemaal in haar straatje!
    Volgens mij heb ik ook op je berichtje hieronder gereageerd....misschien zit ik bij de spam!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vrolijke zonnige kaart Martha, heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!