Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 12 juni 2023

NEL is jarig

 vandaag viert de zus van Richard,
Nel haar verjaardag
dit kaartje heb ik gemaakt

de grote letterstans van craftlab gebruikt
het bloemetje  is met een stans van MD gemaakt
het dp heb ik pas gekocht 
maar weet eventjes de naam niet
het achtergrond papier
heb ik bij de kringlooop gescoord

dit is de achterkant met
onze wens op een labeltje


op het dp staat deze tekst
ik vond het een mooie om te gebruiken


ik ben tevreden met deze kaart
en ik vind em mooi

Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha

12 opmerkingen:

  1. Zowel de voorkant als de achterkant van je felicitatie-kaart is mooi Martha. Mooi dat blauw van het dessin-papier en die gave tekst erop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer de voor- en achterkant !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart lekker vrolijk Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart en mooie tekst.
    Je vorige kaart vind ik prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart, de tekst is heel sterk. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart voor je schoonzusje, Martha. Inderdaad een heel mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart, mooie achtergrond ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Martha, beide kanten zijn zo mooi dat ik niet kan kiezen wat de voor of achterkant is….ik zou hem elke dag een keertje omdraaien als hij hier stond hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Martha, wat een prachtig dp ook.
    En de tekst is helemaal waar.
    Liefs en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie tekst op deze prachtige kaart voor je schoonzusje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig dp met die leuke tekst. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart voor je schoonzus! Jij hebt alles weer top verzorgd, zoals altijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!