Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 8 juni 2023

Voor Anne

 vorige week was mijn zoon Anne jarig
38 jaar alweer!
dit heb ik gemaakt


toen deze stempel uitkwam,
wist ik het al, deze ga ik gebruiken
voor Anne, hij kan namelijk heel goed
een duckie nadoen....

allereerst heb ik het gat gestempeld
en dit gemaskeerd
daarna heb ik de muur gemaakt
door middel van een stencil en oxide inkt
en wat accentjes met kleurpotlood gezet
het masker verwijderd
Duckie heb ik gestempeld
en gekleurd met kleurpotlood
en uitgeknipt
in het gat een sleufje gesneden
daar het nekje ingestoken


dit is de binnenkant
met wens


de kaart gemat op wit en groen kaartkarton

Anne was blij met zijn kaart

Liefs en groetjes



Martha

15 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart voor Anne…ik snap dat hij hier heel blij mee was 🦆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige kaart Martha super gekleurd en een gave achtergrond.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kleuren, zijn groene koppie spat gewoon van de muur af, prachtige kaart voor Anne, gefeliciteerd alsnog, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt met die bres in de muur. Wat een leuk idee is dat.
    Gefeliciteerd met de jarige, die zal blij zijn met dit kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O zo mooi.
    Dit vind ik geweldig leuk bedacht en mooi gestempeld.
    Een prachtige en ook wel toepasselijke kaart.
    Alsnog gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd.
    Ik heb deze stempels ook bijna gekocht, maar heb het tot nu toe nog niet gedaan, ik kan niet alles kopen, hihi 'm
    Maar..... ik vind ze héél erg leuk.
    Je kaart is superleuk gemaakt, met of het eendje echt door een gat in de muur komt kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart , tof gedaan! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Martha, wat een gave kaart!
    Nog gefeliciteerd met je zoon, ik snap wel dat hij blij is met de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd en wat een geweldige stempel en kaart is dit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart heb je voor Anne gemaakt met de gave stempel echt top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de mooie verjaardagskaart, het is een heel leuk model,
      Groetjes Ans

      Verwijderen
  11. Nog gefeliciteerd Martha en ik snap wel dat Anne de kaart leuk vond, dat vind ik ook. Heel gaaf zoals je alles gecombineerd hebt en die kop van de eend is natuurlijk super hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk kaartje dat je prachtig gemaakt hebt voor je zoon!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk voor je zoon , gefeliciteerd !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Onwijs leuk, de duck die uit de muur komt zetten past zo te horen helemaal bij jullie zoon. Van harte met zijn verjaardag!
    En dank je wel voor je leuke reacties toen ik op vakantie was, jij kent Barcelona dus goed en Lloret ook, begreep ik. Lloret is niet zo ons ding, maar Barcelona is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!