Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 4 juni 2023

Voor Diny

DINY  was afgelopen 
week jarig en ik was weer te laat...
dit heb ik gemaakt


een slimline kaart
de achtergrond met inktjes gesponsd
happy is uitgestansd
BDAY is een stencil
wat ik met inkt heb bewerkt
en omlijnd met een zwarte fineliner


de bloemetjes zijn uitgestansd
met een mal van de Action
alles gemat op groen en witte kaartkarton
ook deze mallen zijn van de Action
een droedellijntje maakt het af

Alsnog van harte gefeliciteerd Diny!

Liefs en groetjes

Martha

13 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart weer Martha.
    Fijne dag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je was niet te laat ....maar precies op tijd Martha....op mijn verjaardag lag deze mooie kaart in de brievenbus....nogmaals dank!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart in deze kleur, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk voor Diny !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met die grote tekst en leuke bloemenmal.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stempelkaart! gave kleurtjes en leuke stansen gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi idee is dit! Leuk met die B-Day stencil.
    En ik heb je gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart voor Diny! Heel vrolijk en fleurig. Heel mooi gemaakt! Is ze gewoon iets langer jarig ;) M'n moeder was afgelopen week jarig en alle kaartjes nog niet binnen door de post, wie weet krijgt Diny er nog wel meer :)

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superfleurige kaart voor Diny en ze is er uiteraard blij mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart voor Diny. Groetjes, Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker fleurig deze mooie felicitatie-kaart Martha en volgens Diny zelf was hij op tijd dus prima toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, ook helemaal groen. De ballonvaart ging niet door vanwege harde wind en die wind is nog steeds de spelbreker
    Mag me opnieuw aanmelden maar wacht eerst maar op beter weer

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!